Archive | 17/10/2009

Hola:)

elinternaadoBueno com ja veieu torno a actualitzar! Jeje

Bueno avui actualitzo amb un collage que he fet jo mateixa;) Espero que us agradi. I mes que res volia actualitzar perquè estic molt nerviosa amb l’arribada del INTERNADO:)

Bueno doncs durant tota la setmana em estat reflexionant i em arribat a aquesta conclusió:

Pot ser que en l’ultim capitul com bé recordem vem veure a l’Ivan(L) sangran del nas “Sintomes del virus” i ens vem pensar lo pitjor però tranquil no morirà:) però en el 1º anunci promocional del Internado si us fixeu hi ha una altre persona contagiada del virus i es la Julia:( Com pot ser això?? Doncs jo penso que ens han fet pensar que el que estava contagiat pel virus era el Ivan però veritablement es la Julia! O són els 2? Bueno sigui lo que sigui estem molt tranquil@s perquè cap dels 2 morirà a causa de que al menys la Julia a sortit en els archius secrets aunque el Ivan no però segons la productora del Internado, Ivan si que sortirà en els archius secrets del 2011!

Bueno això es tot lo que explico avui es que ja me cansat:)

 Si teniu cap dubte no dudeu en preguntar-me’l!

Bueno fins un altre!

BESLESS!