Archive | 31/10/2009

El Internado torna el 16 de novembre !

anigif1 

Les portes de La Laguna Negra s’obriran de nou en la setmana del 16 de novembre, i el dilluns ja té totes les paperetes per passar a ser el dia d’emissió elegit per Antena 3, per a la sèrie més misteriosa de la tele. La sisena temporada ve forta i si vols saber algunes cosetes que van a passar en els passadissos d’aquest col tan idíl.lic i pacífic, vola el dilluns al teu quiosc a per la revista Bravo perquè … HEM CAÇAT AL TOPO! Sí, sí, hem fet la nostra aposta i aquest cop ens la juguem. ¿Coincidirà amb nosaltres?, ¡Esperem els teus comentaris a partir de dilluns! Ah! Més coses, Amparo Baró (Jacinta) ha confessat que “Hèctor mor en el primer capítol” i no només això, sinó que sabem que aquesta temporada hi haurà més morts – com no! -, I ens dóna al nas que un els superprotas és a la llista negra. Una de les noies? No sé, no sé … Que ganitas de que comenci!
Informació treta de:

http://www.bravoporti.com

Demi Lovato y Joe Jonas junts!

Un bloc estranger afirma que Demi i Joe estan sortint. Segons sembla, els dos nois van donar un nou rumb a la seva amistat durant el rodatge de Camp Rock 2.

En declaracions d’un dels amics de Demi, el bloc compte: “Ells s’estan prenent les coses amb calma. Van créixer junts i no volen arruïnar res “.
Un membre de la família ha confirmat: “puc confirmar que Joe no va tenir una festa de pijames amb Demi. Aquesta va ser un drama per a generar més drama i vendre fotos. No obstant això, ells estan sortin Estan destinats a estar, i totes dues famílies ho han volgut. Sabien que anava a succeir algun dia “.
Demi va trencar la relació amb Dirk Mai a Los Angeles després d’acostar-se a Joe a Toronto.
Una font propera a Demi ha admès que la cantant està gravant algunes pistes per al projecte en solitari de Nick i altres grans estrelles.

Informació treta de:

http://www.star2.es/

1256906397272_f

 

 

 

dmi y joe

 

Qui em firmi una vegada li firmo 3 vegades!

En Nick emprèn la seva carrera com ha solista!

Nick emprèn carrera com a solista l’ 28 octubre 2009 La mare dels Jonas, Denise ha declarat a Parade.com que el seu fill petit traurà disc en solitari: “Nick està treballant en un àlbum en solitari. Es dirà ‘Nick Jonas i l’Administració’. En aquest moment es troba en la sessió de fotos per a la portada de l’àlbum “. El projecte veurà la llum a principis de 2010. No obstant això, podem estar tranquils perquè Jonas Brothers ha confirmat que volen estar junts “durant tant de temps com puguem”. Passa i assabenta’t dels comunicats del mateix Nick i de la resta dels membres del grup!

Nick ha declarat: “Fa uns 6 mesos, nosaltres tres vam tenir un període de 2 setmanes de descans de la gira, i tots vam decidir fer alguna cosa que estava en els nostres cors. Joe es va anar de viatge a Austràlia i Nova Zelanda. Kevin va passar algun temps amb la seva nòvia Danielle. Vaig decidir anar a Nashville, TN per fer un projecte paral.lel (Nick Jonas i l’Administració) amb 4 músics – nois que jo havia conegut i amb els que he treballat abans. Si hagués de descriure la meva música a algú … jo diria que és el seu “cor i ànima”, perquè la música que faig és del meu cor, i les lletres que escric són de la meva ànima. Hem dit des del principi de la nostra carrera com a Jonas Brothers que qualsevol cosa que fem fora del grup és un projecte paral.lel perquè els germans no es poden separar. Els meus germans són els meus grans seguidors, i van estar al telèfon tots els dies amb mi preguntant com anava, mentre jo estava en l’estudi, i em deien que no podien esperar per escoltar el disc. Els meus germans i jo no podríem estar més entusiasmats per tenir aquestes oportunitats increïbles com a grup i com a individus. Ja estem planejant una altra gira mundial com els Jonas Brothers l’estiu, i tot és gràcies als nostres fans increïbles. Estic tan emocionat de compartir més detalls sobre el meu projecte amb tots vostès mentre ens acostem al final de l’any, però per ara, Kevin, Joe i jo tenim un programa per tocar a Veneçuela! “. Per la seva banda, Joe i Kevin ha manifestat: “Estem molt orgullosos del nostre germà Nick. Sabem que anem a fer música junts per la resta de les nostres vides. Però estem encantats de que escoltin aquestes cançons que estaven en el seu cor. Són meravelloses obres d’art d’un talent. Ens veiem a finals d’aquest any, el proper any, i esperem que per a la resta de les nostres vides. Un cordó de tres cadena no es trenca fàcilment ‘, i una cosa és segura … aquest cordó és més fort ara que mai. Vostès són els millors fans del món, i els estimem amb tot el nostre cor.

” Què us sembla aquesta notícia?

Informació treta de:

http://www.star2.es20091027_nick1